Головна » 2010»Лютий»12 » До уваги студентів-зачников (групи МИБ 2 курс)
17:51
До уваги студентів-зачников (групи МИБ 2 курс)
ЗАВДАННЯ ДЛЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ З ДИСЦИПЛІНИ „ІНФОРМАЦІЙНИЙ БІЗНЕС” для студентів заочної форми навчання 2 курс МИБ Варіант №1. 1. Структурно-функціональна модель iнформацiйного бізнесу. 2. Поняття та структура інформаційного ринку. Варіант №2. 1. Середовище iнформацiйного бізнесу. 2. Механізм функціонування інформаційного ринку. Варіант №3. 1. Інформаційний бізнес: поняття, сутність, ознаки, особливості. 2. Етапи та тенденції розвитку інформаційного ринку України. Вибір варіантів контрольних робіт (за першими літерами прізвищ студентів) Варіант 1 Варіант 2 Варіант 3 А Б В Г Д Е, Є Ж З І, Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА 1. Закон України „Про інформацію” 2. ДСТУ 2392-94 „Інформація. Базові поняття. Терміни та визначення” 3. ДСТУ 2938-94 „Системи оброблення інформації. Основні поняття. Терміни та визначення” 4. Бугорский, В.Н. Информационный бизнес : учеб. пособие для студентов, обучающихся по специальности 060800 «Экономика и упр. на предприятии туризма и гостинич. хоз-ва» / В.Н. Бугорский, В.И. Фомин, О.Б. Кузнецова ; М-во образования и науки Рос. Федерации, С.-Петерб. гос. инженер.-экон. ун-т. – СПб. : СПбГИЭУ, 2004 (ИзПК СПбГИЭУ). – 202 с. 5. Голосов, О.В. Введение в информационный бизнес : [учеб. пособие для студентов вузов, обучающихся по направлению «Информ. системы в экономике» и спец. «Мир. экономика»] / [Голосов О.В., Охрименко С.А., Хорошилов А.В. и др.]; Под общ. ред. В.П.Тихомирова, А.В.Хорошилова. – М.: Финансы и статистика, 1996. – 238 с. 6. Лазарев, А.Н. Правовые аспекты развития международного и национального информационного бизнеса в постиндустриальной экономике / А.Н. Лазарев. – Москва : МГИ им. Е. Р. Дашковой, 2009 (М. : Тип. РЭА им. Г. В. Плеханова). – 137 с. 7. Лазарєва, С.Ф. Економіка та організація інформаційного бізнесу : навч. посіб. / Київ. нац. екон. ун-т. – К., 2002. – 667 с. 8. Майоров, С.И. Информационный бизнес: коммерческое распространение и маркетинг : [Справочник]. – М.: Финансы и статистика, 1993. – 128 с. 9. Медведєва В.М. Інформаційний бізнес у сфері освіти, культури і мистецтва / В.М. Медведєва, Г.Г. Міщенко. – К., 2000. – 94 с.