Четвер, 28.03.2024, 12:27
Вітаю Вас Гість | RSS

Інформація. Управління. Бізнес.

Форма входа
Пошук по сайту

Головна » 2010 » Лютий » 22
Завдання для заочників ІІ курсу!!! Виставкова діяльність(Крючков В.Г.)

1. Які постанови регулюють виставково-ярмаркову діяльність С Україні?
2. Назвіть основні розділи "концепції виставково-ярмаркової діяльності в Україні".
3. Яка виставка має назву іміджеві і чому?
4. Назвіть види інформаційних послуг у виставково-ярмарковій діяльності.
5. Яку інформаційну політику проводить ваша компанія чи фірма на виставці?
6. Як привернути увагу відвідувачів до стенду?назвіть способи привертання уваги?
7. Обґрунтуйте чому і який стенд ви оберете для представлення вашої компанії чи продукції на виставці.
8. Чому представлені на виставці компанії не вважаються учасниками виставки?
9. За рахунок  чого виникає різниця між кількістю відвідувачів і кількістю візитів?
10 Які особливості PR у виставково-ярмарковій діяльності?
11.Яку роль відіграє PR у формуванні репутації фірми? ... Читати далі »

Просмотров: 1040 | Дата: 22.02.2010 | Рейтинг: 0.0/0 | Комментарии (0)
Календар
«  Лютий 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 164
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz