ЗАВДАННЯ ДЛЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ З ДИСЦИПЛІНИ „МАРКЕТИНГ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОДУКТІВ ТА ПОСЛУГ” для студентів заочної форми навчання Варіант №1. 1. Маркетинг: сутність, функції, види. 2. Концепції маркетингу та їх сутність. Варіант №2. 1. Маркетинг: сутність, функції, види. 2. Поняття комплексу маркетингу (товар, ціна, розповсюдження, комунікації). Варіант №3. 1. Маркетинг: сутність, функції, види. 2. Теорії мотивації Маслоу та Фрейда. Вибір варіантів контрольних робіт (за першими літерами прізвищ студентів) Варіант 1 Варіант 2 Варіант 3 А Б В Г Д Е, Є Ж З І, Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА 1. Багиев Г.Л. Маркетинг: учеб. для студ. вузов, обучающихся по экон. спец. / Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, А. Холгер, Г.Л. Багиев (общ.ред.). — 3-е изд., перераб. и доп. — СПб.; М.; Нижний Новгород; Воронеж : Питер, 2007. — 733 с. : рис., табл. — (Серия "Учебник для вузов"). 2. Балабанова Л.В. Маркетинг: підручник для студ. вищ. навч. Закладів / Л.В. Балабанова. — Донецьк, 2002. — 562с. — (Школа маркетингового менеджменту). 3. Васюткіна Н.В. Маркетинг: навч. посіб. для студ. ВНЗ / Н.В. Васюткіна, Європейський ун-т. — К. : Вид-во Європейського ун-ту, 2007. — 227с. 4. Гаркавенко С.С. Маркетинг: підручник для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / С.С. Гаркавенко. — 4-те вид., доп. — К. : Лібра, 2006. — 717с. : рис., табл. 5. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика / Е.П. Голубков. - М.: Финпресс, 1998. - 416 с. 6. Єжова Л.Ф. Інформаційний маркетинг: навч. посіб. / Л.Ф. Єжова, КНЕУ. — К. : КНЕУ, 2002. — 560 с. 7. Жаворонкова Г.В. Інформаційне підприємництво: інновації, консалтинг, маркетинг / Г.В. Жаворонкова, Нац. авіа. ун-т. — К. : НАУ, 2003. — 366 с. 8. Колбер Ф. Маркетинг культуры и искусства / Ф. Колбер, Ж. Нантель, С. Билодо, Дж. Д. Рич, Л.Г. Мочалова (пер. с англ.). — 2-я ред., расшир. — СПб. : Арт Пресс, 2004. — 255с. : рис., табл. 9. Коломойцев В.Э. Универсальный словарь экономических терминов: инвестирование, конкуренция, менеджмент, маркетинг, предпринимательство: учеб. пособие / В.Э. Коломойцев. — К. : Молодь, 2002. — 416 с. 10. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер, пер. с англ. В.Б. Боброва. – СПб: АОЗТ „Литера плюс”, 1994. – 699 с. 11. Кулибанова В.В. Прикладной маркетинг: Теория маркетинга и практика бизнеса / В.В. Кулибанова. — СПб. : Изд. Дом "Нева", 2002. — 271с. : рис. — (Современный бизнес). 12. Лазарєва С.Ф. Економіка та організація інформаційного бізнесу : навч. посіб. / С.Ф. Лазарєва, Київ. нац. екон. ун-т. – К., 2002. – 667 с. 13. Майоров С.И. Информационный бизнес: коммерческое распространение и маркетинг : [Справочник] / С.И. Майоров. – М.: Финансы и статистика, 1993. – 128 с. 14. Маркетинг: учебник / А.Р. Романов, Ю.Ю. Кормогов и др. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 2001. 15. Маркетинг: Энциклопедия / М.Дж. Бейкер (ред.), Н. Качанова (пер. с англ.). — СПб. : Питер, 2002. — 1198 с. : рис., табл. — (Серия "Бизнес-класс"). 16. Медведєва В.М. Інформаційний бізнес у сфері освіти, культури і мистецтва / В.М. Медведєва, Г.Г. Міщенко. – К., 2000. – 94 с. 17. Моисеева Н.К. Информационный маркетинг: учеб. пособие по спец. "Маркетинг" и"Менеджмент организации" / Н.К. Моисеева, Г.Д. Костина, М.В. Кнышева, Московский гос. ин-т электронной техники (Технический ун-т). — М., 2001. 18. Парсяк В.Н. Маркетинг: від теорії до практики: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В.Н. Парсяк. — К. : Наук. думка, 2007. — 256с. 19. Разроев Э. Инфокоммуникационный бизнес: Управление, технологии, маркетинг / Э. Разроев. — СПб. : Профессия, 2003. — 352с. : рис., табл.
|