В розділ "Електронна бібліотека" категорія "Автореферати" додано автореферат дисертації: Фарберов В.І.Формування ефективного механізму управління виставковими підприємствами
Метою дисертаційної роботи є теоретичне обґрунтування і розробка практичних рекомендацій щодо стимулювання інвестиційних та інноваційних процесів шляхом формування і використання механізму управління виставковою діяльністю, що забезпечує одержання економічного і соціального ефекту її учасниками.
Вирішено такі задачі дослідження: визначено місце виставок і ярмарок у системі маркетингових комунікацій; узагальнено вітчизняний і зарубіжний досвід організації виставкових заходів; охарактеризовано механізм управління виставковими процесами в Україні; виконано оцінку привабливості території проведення виставкових заходів; проаналізовано господарську діяльність спеціалізованого виставкового центру; запропоновано методичний підхід до виз
... Читати далі »
В розділ "Електоронна бібліотека" категорія "Автореферати" додано автореферат дисертації: Симонов К.В. Обеспечение конкурентоспособности выставочных услуг
Цель диссертационного исследования - выявить современные закономерности функционирования российского рынка выставочных услуг и разработать организационно-экономические меры по повышению их конкурентоспособности.
В розділ "Електронна бібліотека" категорія "Автореферати" додано автореферат дисертації: БАЙРАМУКОВА А.С.-Х. Развитие предпринимательства в сфере производства информационных продуктов и услуг:особенности, факторы, механизмы
Цель диссертационного исследования заключается в разработке теоретических и методологических подходов к информации как объекту предпринимательской деятельности, а так же механизмов становления и развития предпринимательской деятельности в сфере производства информации.
В розділ "Електронна бібліотека" категорія "Автореферати" додано автореферат дисертації: БИЖАНОВА Е.М. Методы повышения эффективности выставочной деятельности предприятия
Целью диссертационного исследования является разработка теоретических и методических подходов к повышению эффективности выставочной деятельности предприятия.