Головна » 2009»Грудень»22 » Нове на сайті - матеріали круглого столу:«ЕКОНОМІКО-СОЦІАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИСТАВКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»
17:03
Нове на сайті - матеріали круглого столу:«ЕКОНОМІКО-СОЦІАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИСТАВКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»
В розділ "Електронна библиотека" категорія "Публікація" додано матеріали (повний текст) круглого столу «ЕКОНОМІКО-СОЦІАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИСТАВКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ», присвяченого 40-річчю створення Державної академії керівних кадрів культури і мистецтв
ЗМІСТ
1. Іванов В. Розвиток виставкової діяльності в Україні 6 2. Власова Г.В. Деякі аспекти формування моделі підготовки фахівця виставкової діяльності 9 3. Саблук П.Т. Ефективність підприємств аграрної сфери національної економіки 13 4. Гуткевич С.О. Виставковий бізнес та інвестування 17 5. Новицький В.Є. Суперечності інноваційного роз витку 20 6. Корінько М.Д. Стратегія виставкового бізнесу 24 7. Оніщенко І.Г. Проблеми освіти 26 8. Мостенська Т., Новохатній В. Проблеми корпоративного управління 28 9. Рульєв В.А. Відродження промислового садівництва в Україні 30 10. Руденко-Сударєва Л.В., Онищенко В.В., Руденко Н.М. Синергія виставкової та рекламної діяльності як засіб глобальноїкомунікації бізнес-консультантів 34 11. Драган О.І. Удосконалення технологій мерчандайзингу 39 12. Подкуйко Н.Д. Застосування принципів системного підходу при аналізі середовища діяльності підприємств виставкового бізнесу 41 13. Гуткевич С.О., Дяченко Л. А. Виставкова діяльність як один з ефективних напрямів розвитку туристичного брендингу 44 14. Корінько О.М. До питання збереження біологічного та ландшафтного біорізноманіття 51 15. Свінцицька О.М. Управління розвитком вітчизняних видавничо-поліграфічних Підприємств 54 16. Шувалов В.О., Князевич А.О. Виставкова діяльність як бізнес-пропозиція по формуванню інноваційного портфелю підприємств агропромислового комплексу 56 17. Чупайленко О.А. До питання розвитку інноваційної діяльності 58 18. Григорова З.В., Ковба Ж.М., Барзилович О.М. Специфіка виставково-ярмаркової діяльності на сучасному етапі розвитку книжкового ринку України 61 19. Сьомкін В.В., Шереметьєва В.В. Виставка як інтегрований об’єкт дизайну в контексті ефективності інформаційного середовища 64 20. Виходець О.М. Новий погляд на теорію культури 74 21. Руденко В. Передумови та механізми отримання конкурентних позицій на зовнішніх ринках 76 22. Aкайомова А.В. Факти і перспективи реклами сучасного світу 79 23. Філіна А.П. Формування сучасного українського суспільства 83 24. Лазоренко Л.В. Особливості презентації підприємств культури та мистецтв 85 25. Зеленська Л.М. Міжнародна співпраця в галузі виставкової діяльності 90 26. Сьомкін В.В. Формування методичних основ та обґрунтування дизайн-концепції організації інформаційного простору виставки ландшафтної архітектури і дизайну 93 27. Петренко В.А. Перспективи стратегічного розвитку інформаційної сфери 102 28. Резвухіна Л.О. Виставка як складова ринку послуг 107 29. Богатирьова О.М. Розвиток виставкової діяльності 108 30. Кізнер Н.О. Маркетингові дослідження в соціально-культурній сфері 110 31. Андросюк Л. Особливості відтворення виставкової поліграфії 114 32. Франків Т.Д. Україна і СОТ 118 33. Шаманська О.І. Вплив рекламної діяльності на розвиток підприємств харчової промисловості 121 34. Лойко Р.Р. Інформаційний продукт інтернет (на прикладі веб-сайту ДАКККіМ) 124 35. Єрмошина Ж.С. Основи управління рекламною діяльністю 127 36. Вержбицька Г.Л. Філантропія в умовах кризи 130 37. Швед Ю.В. Нові механізми співробітництва України в інвестиційній сфері 132 38 Кіндрась О.В. Виставкова діяльність – нова якість ефективної комунікації 136 39. Резолюція 138