додано посилання на навчальний посібник (рос.мовою) Ястребова Е.М. Новейшие тенденции в выставочной деятельности библиотек. В публикации подробно освещены проблемы планирования,
управления и повышения результативности выставочных мероприятий, раскрыты
направления подготовки и совершенствования работы выставочного персонала
библиотеки, а также экономические, технические и содержательные вопросы участия
библиотек в выставках.
Чубукова С.Г., Элькин В.Д. Основы правовой информатики (юридические и математические вопросы информатики): Учебное пособие. Изд. второе, исправ- ленное, дополненное / Под ред. доктора юридических наук, про- фессора М.М. Рассолова, профессора В.Д. Элькина. — М.: Юри- дическая фирма «КОНТРАКТ», 2007. — 287 с
Навчальний посібник призначений для практичного засвоєння знань і набуття навичок роботи зі створення гіпертекстових програмно-інформаційних продуктів із застосуванням мови гіпертекстової розмітки HTML. Навчальний посібник містить завдання для самостійної роботи і запитання для самоперевірки, методичні рекомендації до створення кінцевого інформаційно-технологічного продукту – Web-сторінки для мережі Інтернет, електронного довідника, посібника тощо. Навчальний посібник розрахований на студентів вищих навчальних закладів, які вивчають технології створення електронних інформаційних ресурсів. Видання друге, виправлене і доповнене.
Навчальний посібник
"Матвієнко О.В., Цивін М.Н. Основи менеджменту інформаційних систем:
Вид.2-ге, перероб. та доп.: Навчальний посібник.- Київ: Центр
навчальної літератури, 2005.- 176 с."
Навчальний посібник призначено для вивчення нового напряму в управлінні впровадженням нових інформаційних технологій - менеджменту інформаційних систем. В навчальному посібнику викладено узагальнюючу концепцію менеджменту інформаційних систем, наведено функції і завдання менеджерів інформаційних систем як управлінців, які відповідають за підтримку бізнес-процесів підприємства за допомогою інформаційних технологій і виконують довготермінове планування інфраструктури корпоративної інформаційної системи, висвітлено історію розвитку інформаційних систем, розглянуто соціальнокультурні аспекти інформатизації, в тому числі проблеми формування інформаційної культури особистості, інформаційно-технологічної компетентності, інформаційної безпеки особистості. Викладено методологію нового напряму в галузі управління – менеджменту проектів, розглянуто його застосування до процесу впровадження інформаційних систем в організаціях. Сформульовано основні підходи до вибору програмного і апаратного забезпечення “електронного офісу”, використання засобів телекомунікацій для організації інформаційної діяльності підприємств, до заходів щодо забезпечення безпеки інформації в комп’ютерних системах. Видання розраховане на студентів вищих навчальних закладів, спеціалістів у галузі організації інформаційної діяльності, педагогічних працівників навчальних закладів. Перше видання навчального посібника було здійснено під назвою “Менеджмент інформаційних офісних систем”.
Приведены сведения
о крупнейших выставочных территориях мира. Рассмотрены особенности
международных выставок в системе туристического маркетинга.
Учебно-методическое пособие предназначено для студентов, изучающих
маркетинг и менеджмент, специалистов, занимающихся продвижением
инновационных разработок на национальный и зарубежные рынки, работающих
в сфере туристического и отельного бизнеса, а также для практических
работников выставочной индустрии и широкой общественности.
У посібнику розглядаються питання організації малого інформаційного
бізнесу в інформаційних підрозділах традиційно некомерційних сфер,
зокрема, таких як сфера освіти, культури і мистецтва.
Посібник підготовлений із врахуванням досвіду роботи, накопиченого в
інформаційних і довідково-бібліографічних службах державних бібліотек з
використанням публікацій з питань науково-інформаційної діяльності та
організації малого бізнесу, і є спробою надати допомогу в організації
інформаційного бізнесу інформаційних структур, діяльність яких
фінансується базовою установою, закладом чи підприємством і раніше не
розглядалася як продукт виробництва і комерції.
Матвієнко О.В., Цивін М.Н. Інформаційний менеджмент: Навчальний посібник.-К.: Видавничий Дім „Слово”.-2007.-200 с.
У опорному конспекті лекцій у схемах і таблицях вводяться і
роз’яснюються у логічній послідовності всі базові поняття навчального
курсу “Інформаційний менеджмент”. Використання опорного конспекту
доцільне для первинного, швидкого ознайомлення з курсом інформаційного
менеджменту. Надалі необ-хідно продовжити вивчення окремих тем теорії
за навчальним посібником, основною та додатковою літературою,
рекомендованою для вивчення курсу. Опорний конспект доцільно
використовувати для закріплення вивченого матеріалу, для відновлення у
пам’яті необхідних понять при вивченні наступних розділів курсу та
інших дисциплін, які спираються на курс “Інформаційний менеджмент”.
Опорний конспект доповнено практичними завданнями для більш ефективного
опрацювання студентами навчального матеріалу в процесі самостійної
роботи. Тестові питання до кожного з розділів курсу дають студенту
змогу самоперевірки та контролю засвоєння знань.