Головна » 2010 » Вересень » 13 » Завдання до виконання контрольної роботи для студентів групи МіБ (ІІІ курс 4р.) заочна форма навчання
09:53
Завдання до виконання контрольної роботи для студентів групи МіБ (ІІІ курс 4р.) заочна форма навчання
З дисципліни Теорія і практика рекламної діяльності: 1. Аудіовізуальна реклама, як різновид ЗМІ. 2. Реклама, яка відноситься до прямих поштових розсилок. 2. Методи порівняльного анализу змісту видання журналу. 3. Переваги та недоліки реклами в газетах. 4. За наявності якого документу дозволяється розміщення реклами в міській та сільській місцевостях. 5.Упаковка, як важливий елемент привертання уваги до товару. 6. Вплив на свідомість глядача через телебачення. 7. Політика рекламного агентства. 8. Структура рекламного агентства. 9. Як виглядає організаційно - технологічна схема рекламного агентства.
Задания это хорошо, но этого мало. Как они распределяются? Или каждый должен делать все? Где список литературы? И что такое 4р. в "ІІІ курс 4р."? 4 рубля?