Субота, 20.04.2024, 00:22
Вітаю Вас Гість | RSS

Інформація. Управління. Бізнес.

Форма входа
Пошук по сайту

Головна » 2010 » Лютий » 12 » До уваги студентів-зачников (групи МИБ 2 и 3 курс)
17:58
До уваги студентів-зачников (групи МИБ 2 и 3 курс)
ЗАВДАННЯ ДЛЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ З ДИСЦИПЛІНИ „МАРКЕТИНГ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОДУКТІВ ТА ПОСЛУГ” для студентів заочної форми навчання
Варіант №1.
1.    Маркетинг: сутність, функції, види.
2.    Концепції маркетингу та їх сутність.
Варіант №2.
1. Маркетинг: сутність, функції, види.
2. Поняття комплексу маркетингу (товар, ціна, розповсюдження, комунікації).
Варіант №3.
1.    Маркетинг: сутність, функції, види.
2.    Теорії мотивації Маслоу та Фрейда.
Вибір варіантів контрольних робіт (за першими літерами прізвищ студентів)
Варіант 1    Варіант 2    Варіант 3
А                    Б                В
Г                    Д                Е, Є
Ж                   З                І, Й
К                   Л                М
Н                   О                П
Р                    С               Т
У                    Ф               Х
Ц                    Ч              Ш
Щ                   Ю              Я

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА
1.    Багиев Г.Л. Маркетинг: учеб. для студ. вузов, обучающихся по экон. спец. / Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, А. Холгер, Г.Л. Багиев (общ.ред.). — 3-е изд., перераб. и доп. — СПб.; М.; Нижний Новгород; Воронеж : Питер, 2007. — 733 с. : рис., табл. — (Серия "Учебник для вузов").
2.    Балабанова Л.В. Маркетинг: підручник для студ. вищ. навч. Закладів / Л.В. Балабанова. — Донецьк, 2002. — 562с. — (Школа маркетингового менеджменту).
3.    Васюткіна Н.В. Маркетинг: навч. посіб. для студ. ВНЗ / Н.В. Васюткіна, Європейський ун-т. — К. : Вид-во Європейського ун-ту, 2007. — 227с.
4.    Гаркавенко С.С. Маркетинг: підручник для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / С.С. Гаркавенко. — 4-те вид., доп. — К. : Лібра, 2006. — 717с. : рис., табл.
5.    Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика / Е.П. Голубков. - М.: Финпресс, 1998. - 416 с.
6.    Єжова Л.Ф. Інформаційний маркетинг: навч. посіб. / Л.Ф. Єжова, КНЕУ. — К. : КНЕУ, 2002. — 560 с.
7.    Жаворонкова Г.В. Інформаційне підприємництво: інновації, консалтинг, маркетинг / Г.В. Жаворонкова, Нац. авіа. ун-т. — К. : НАУ, 2003. — 366 с.
8.    Колбер Ф. Маркетинг культуры и искусства / Ф. Колбер, Ж. Нантель, С. Билодо, Дж. Д. Рич, Л.Г. Мочалова (пер. с англ.). — 2-я ред., расшир. — СПб. : Арт Пресс, 2004. — 255с. : рис., табл.
9.    Коломойцев В.Э. Универсальный словарь экономических терминов: инвестирование, конкуренция, менеджмент, маркетинг, предпринимательство: учеб. пособие / В.Э. Коломойцев. — К. : Молодь, 2002. — 416 с.
10.    Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер, пер. с англ. В.Б. Боброва. – СПб: АОЗТ „Литера плюс”, 1994. – 699 с.
11.    Кулибанова В.В. Прикладной маркетинг: Теория маркетинга и практика бизнеса / В.В. Кулибанова. — СПб. : Изд. Дом "Нева", 2002. — 271с. : рис. — (Современный бизнес).
12.    Лазарєва С.Ф. Економіка та організація інформаційного бізнесу : навч. посіб. / С.Ф. Лазарєва, Київ. нац. екон. ун-т. – К., 2002. – 667 с.
13.    Майоров С.И. Информационный бизнес: коммерческое распространение и маркетинг : [Справочник] / С.И. Майоров. – М.: Финансы и статистика, 1993. – 128 с.
14.    Маркетинг: учебник / А.Р. Романов, Ю.Ю. Кормогов и др. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 2001.
15.    Маркетинг: Энциклопедия / М.Дж. Бейкер (ред.), Н. Качанова (пер. с англ.). — СПб. : Питер, 2002. — 1198 с. : рис., табл. — (Серия "Бизнес-класс").
16.    Медведєва В.М. Інформаційний бізнес у сфері освіти, культури і мистецтва / В.М. Медведєва, Г.Г. Міщенко. – К., 2000. – 94 с.
17.    Моисеева Н.К. Информационный маркетинг: учеб. пособие по спец. "Маркетинг" и"Менеджмент организации" / Н.К. Моисеева, Г.Д. Костина, М.В. Кнышева, Московский гос. ин-т электронной техники (Технический ун-т). — М., 2001.
18.    Парсяк В.Н. Маркетинг: від теорії до практики: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В.Н. Парсяк. — К. : Наук. думка, 2007. — 256с.
19.    Разроев Э. Инфокоммуникационный бизнес: Управление, технологии, маркетинг / Э. Разроев. — СПб. : Профессия, 2003. — 352с. : рис., табл.
Переглядів: 1328 | Додав: defaultNick | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
«  Лютий 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 164
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz